Trailmakers: Packing Heat
Turn up the heat with a flamethrower and cool off again with the chunkiest propeller engine this game has ever seen. Packing Heat contains 8x new means of adding details to your finest combat-able creations and opens up an entirely new way of shredding blueprints! This content pack actively supports the development of Trailmakers. We carefully developed this content expansion with fairness in mind, fueled by an ambition to never have a pay-to-win-game. These blocks are designed to give you more opportunities for alternative designs while still packing a fair punch in the heat of battle. Propeller Engine (Propulsion) Landmine Dispenser (Weapon) Sea Mine Dispenser (Weapon) Depth Charge Dispenser (Weapon) Flamethrower (Weapon) Torpedo (Weapon) Small Tank Cannon (Weapon)