TERASLIDE
Spil som Tulock, en sne-ræv, og hjælp ham med at komme igennem de forskellige niveauer i dette puslespil baseret på bevægelse på et sekskantet gitter. Glid i en lige linje til en forhindring eller kanten gennem 100 niveauer, og find den rigtige vej til den sidste sekskant, mens du undgår fælderne. Opdag nye mekanikker i de forskellige verdener med stigende sværhedsgrad uden frygt for at sidde fast, takket være hjælpen, der er inkluderet i spillet. Og for dem, der ønsker ekstra udfordringer, er der over 250 valgfrie udfordringer spredt ud over niveauerne. Funktioner: * 100 niveauer fordelt på 12 verdener, * Sekskantet gitter, der kræver en anderledes tankegang, * 10 mekanikker tilføjes, efterhånden som spillet skrider frem, * Stigende sværhedsgrad, med hjælp inkluderet i spillet (løsninger), * Mulighed for at fortryde træk, hvis du laver en fejl, * Mere end 250 valgfrie udfordringer fordelt på 100 niveauer.