Spacepunk Survival
Spacepunk Survival is a multiplayer first-person shooter where you and your teammates must survive for as long as you can in the dark and hostile environment of the Iapetus Station, a once thriving laboratory which is now overrun by monstrous alien creatures. Boasting amazing retro graphics, Spacepunk pays homage to the great sci-fi and retrofuturistic works of the past. FACE DANGEROUS ALIENS From swarming hordes to hulking beasts, a variety of aliens lurk in Iapetus, all of them ready to kill you on first sight. Will you fend off their endless assaults, or will the alien ranks overrun you? EXPLORE THE STATION Full of dark corridors and narrow passages, the station holds many secrets. Be ready to change your play on the fly when you least expect. PLAY ALONE OR WITH YOUR FRIENDS Survive the alien incursion alone or with other fellow astronauts. The challenges faced will adapt to the number of survivors, how long will you last?