RAZED
"RAZED is a lightning-fast, single-player platform racing game that's all about speedrunning. Sprint through dynamic neon levels in the quickest time possible, employing skills such as super-speed boosts, mega-jumps, drifts, stomps and strafes to bypass obstacles and uncover shortcuts to propel yourself up the online leaderboards. But there's a catch: powers cost momentum, and if your energy falls too low your shoes (and you) could very well explode... NON-STOP ESCALATION Sprint through 60 dynamic levels spread across six unique worlds, each with a distinct visual style, unlockable ability and pulse-pounding boss battle. CHART YOUR OWN COURSE Veer off the beaten path and carve your own way through levels to achieve seemingly impossible times and unlock the S ranks. ONLINE LEADERBOARDS AND GHOST DATA Challenge the world via online leaderboards, and race against friends' ghosts in a game of asynchronous one-upmanship. FUSS-FREE SPEEDRUNNING Nobody wants to wait around while striving for perfection. Falling short of your target time? Simply jab the restart button to return to the start of the level without any loading times. SECRET CHALLENGE LEVELS Employ all your different abilities to find RAZED's toughest maps and tackle them head-on."