Onimusha: Warlords
Capcom’s riveting samurai adventure returns! This version includes the original game’s intense swordplay and dramatic revenge story, plus a host of enhancements. Improved controls allow players to move and fight with analog-stick precision. The crisp, high-definition visuals support 16:9 widescreen as well as the original 4:3 resolution display. A new soundtrack brings the feudal Japan setting to life with an air of authenticity and intrigue. Experience this enhanced version of the best-selling action-adventure classic! *This content is also available as part of the Onimusha 2 bundle.