KEMCO RPG Selection Vol. 3
Now you can enjoy 4 RPGs; Frane -Dragons' Odyssey-, Sephirothic Stories, Asdivine Dios, Illusion of L'Phalcia in one bundle! ■Frane -Dragons' Odyssey- A journey of a dragon duo in search of a missing girl. The adventure of young heroes begins. ■Sephirothic Stories Use your mind and wit to solve puzzles. Enjoy navigating three-dimensional dungeons in a fantasy RPG! ■Asdivine Dios A divine adventure with charming three spirits. Many fun elements await you in this RPG! ■Illusion of L'Phalcia The legendary magic sword that is said to grant any wish will change the destiny of its seekers.