GOTTA GO FAST: Racing Collection
This speedy bundle brings you three games to make the motors roar: - Moto Racer 4: Choose from a variety of daring riders and get a taste of adrenaline riding freestyle or on the race course. Show your opponents what you can do with your best drifts and tricks! Show off your skills to win the championship and send your enemies of the road or into traffic for spectacular crashes. - Gear Club Unlimited 2 - Ultimate Edition: With the pedal to the metal, race along more than 3,000 kilometers of tracks that await you! On the mountainside, through a nature park, in the middle of the desert or along the coast, defend your position in more than 250 races, with championships, exhibition races and Grand Prix. Embark on the Porsche Series and drive legendary Porsche cars such as the 911 930 Turbo, drive iconic endurance cars such as the Ford GT40 MK I Gulf on the official 24H Le Mans racetrack in the Endurance Championship… or just drive for pleasure on multiple surfaces! - Garfield Kart: Furious Racing: Garfield, the famous lasagna-loving cat is back to take on Jon, Odie and company in a no-holds-barred racing game! Race your friends in local mode or online, with up to eight players on 16 iconic circuits from the world of Garfield.