Fast Paced Action Bundle
Eclipse Games is proud to present their Fast Paced Action Bundle, a collection with 2 great indie games that'll keep you on your toes with thrilling action for hours. Games included in this bundle: Super Toy Cars - Super fun tabletop arcade combat racing game featuring miniature cars and tracks made of everyday objects. Tachyon Project - Action pack dual-stick shooter where you take the role of a sentient AI that goes on a journey to uncover a conspiracy to rescue its creators.