Voidtrain
You are an engineer thrust into the strange and mysterious Void, a world with its own history, rules and future. Build and upgrade your own train, craft powerful weapons, fight various enemies and survive the surreal landscapes of the Void alone or together with friends. EXPLORE THE VOID Explore a vast ever-changing world full of mysteries and unique places. Discover floating islands with puzzles and dangerous fauna. Make your way through minefields and visit depots. Meet adorable Rofleemo and make them part of your crew. The Void has much to offer for those seeking adventure, so get ready to accept its challenges! BUILD YOUR TRAIN You won't simply expand the train, but you'll build it yourself from scratch. Start with an empty trolley and develop it into a proper train with multiple wagons and an advanced engine. Customize the look of your train and fill it with all sorts of objects: from storages and workbenches to decorations and tables for mini games. FIGHT TO SURVIVE The Void is a dangerous place, and you’ll face a variety of enemies on your way: from regular soldiers to bloodthirsty sharks. Craft and customize your weapons and equipment, escape from being chased, stand against multiple enemy waves in the arenas, clear outposts and be prepared to constantly fight for your life.