Supreme Commander 2
Games on Demand -version tukemat kielet ovat englanti, espanja, italia, ranska, saksa.Supreme Commander 2 delivers real-time strategy on an epic scale. Take the role of three enigmatic commanders-former friends from each of the unique factions-as they are dragged into a conflict that could plunge the galaxy into another civil war. Command hundreds of land, air, and sea units in spectacular environments, upgrade your armies with new weapons and technologies, and deploy enormous experimental war machines that can change the balance of power at any moment.