Rollerdrome
Rollerdrome is a singleplayer third person action shooter that seamlessly blends high-octane combat with fluid motion to create an action experience like no other. Dominate with style in cinematic, visceral combat where kills net you health and pulling off tricks and grinds provide you ammunition, in this adrenaline-pumping action shooter. The year is 2030. In a world where corporations rule and the lines between reality and performance are blurred, the public are kept distracted by the violence and excess of a brutal new blood sport — Rollerdrome. Will you have what it takes to become the Rollerdrome champion and unravel the mysteries behind the Matterhorn corporation’s true intentions? From Roll7, the minds that brought you the award winning and critically acclaimed OlliOlli series comes Rollerdrome, an intense shooter-skater hybrid set in an evocative retrofuture. Key Features: ● A third person action shooter like no other – an original hybrid shooter-skater that blends high octane, visceral combat with fluid movement and tricking mechanics into one complementary and challenging whole. ● A test of skill – Take on a unique challenge throughout the Rollerdrome tournament. Establish your dominance in the field with online leaderboards and push yourself to the limit with the unlockable "Out For Blood" mode for the most extreme test of skill and agility. ● An original identity – An all-new fully original soundtrack that merges iconic era sounds and tones with cutting edge production to provide a heart-thumping backdrop to the carnage, brought to life with a unique comic-book inspired art style. ● A dark conspiracy – Discover a mysterious, sinister plot in this distinct retrofuture universe.