Mining Rail 2
Mining Rail 2 is a roller coaster game. Get into your mine cart and drive at high speed along the railway track, getting through the mine to the exit and down to the valley. The track is steep, the curves tight and the force tries to take your vehicle out of the bend. A good pilot now shifts the weight, tilts the mine cart in the curve and manages every tricky part of the track. - exciting high speed downhill driving - real roller coaster feeling - over- and underground driving - world generator for fixed and random tracks - version 2 with new worlds and many additional features A mine cart pilot must qualify for his missions and is rated by the number of tasks completed. You have to be fast, accident-free and efficient in collecting gems. Only then you will get access to the next mining world. - 110 fixed tracks - 11 hidden tracks - 11 worlds - 5 levels - 1815 tasks - 30 upgrades - endless number of random tracks Your mining operations will take you to the most exciting mine tracks in the world. From the Northern Forest via the Fire Island to Crystal Stone, your driving skills become a legend. But every experienced mine cart pilot has to face at regular intervals the challenge of the Ghost Mine. - Northern Forest - Sunny Coast - Stone Valley - Steep Mountains - Fire Island - Southern Hills - Lava Grottoes - Crystal Stone - Blue Caves - Desert Rock - Ghost Mine The dark Ghost Mine will not be entered by humans. Here live the dead, ghosts, giant spiders and vampire bats. There is no electric light and some sections are very steep. People tell about strange creatures that live in the caves of the Ghost Mine. - 10 fixed tracks Ghost Mine - 1 hidden track Ghost Mine - 5 levels - 33 tasks - endless number of random tracks in Ghost Mine Find your way through the Ghost Mine and the most impressive mines around the world and start a journey from deep inside the mountains down to the safe station at the end of the track.