DEUS EX: HUMAN REVOLUTION
De Games op aanvraag-versie biedt ondersteuning voor Frans.The Games on Demand version supports English.In DEUS EX : HUMAN REVOLUTION, you play Adam Jensen, a security specialist, handpicked to oversee the defense of one of America’s most experimental biotechnology firms. But when a black ops team uses a plan you designed to break in and kill the scientists you were hired to protect, everything you thought you knew about your job changes. At a time when scientific advancements are routinely turning athletes, soldiers and spies into super-enhanced beings, someone is working very hard to ensure mankind’s evolution follows a particular path, and you need to discover why - the decisions you take and the choices you make, will be the only things that can change it.Featured in more than 50 “Best of 2011” videogame lists,Machinima.com- 95/100 “absolutely fantastic”,Eurogamer.net- 9/10 "When you finish, you just want to play it again",Xbox World Magazine- 9.4/10 “It's a great shooter, a great stealth game, a great RPG”,Edge-online.com– 9/10 “Remarkable and unique”,Official Xbox Magazine- “Deliriously addictive”,IGN.com- 9/10,1UP.com- A.