Damikira
Use your grappling hook and blast your way through hordes of weird enemies! What do you get when you combine frenetic arcade-style shooting, tons of guns and violence, a sprinkle of dark humor and a grappling hook? It’s Damikira, an action-packed platformer that’s easy to play but tough to master! Grab a firearm and blast through side-scrolling stages as you face hordes of costumed enemies, challenge online leaderboards, upgrade your arsenal and discover hidden mechanics to stack the deck in your favor! Damikira features a variety of playable characters, each with their own fully voiced one-liners and fluid pixel art animations. Enjoy a heavy metal soundtrack and punchy gun sounds that add to the intensity and satisfaction of the ensuing mayhem. With plenty of weapons to unlock, missions to clear and gritty stages to explore, there’s unlimited replay value to keep you coming back for one more bloodbath!