Aery - Heaven & Hell
Aery – Heaven & Hell is a story-driven 3D flight exploration game in which you control a flying god-like creature on its abstract journey though the passions and fears of the human race. On its adventure to learn more about the humans you will pass through many personal heavens and hells of certain individuals. The game is a peaceful, philosophical and relaxing experience and offers an interesting meta story, the sensation of flying and enjoyable non-violent gameplay to relax after a day filled with stress and hassle.