Super Arcade Racing
Super Arcade Racing is a retro-inspired racing game with an intriguing story, online and local multiplayer, more than 80 unique tracks, and full car customisation. MASSIVE STORY MODE A full story with over 60 different tracks in 5 different biomes to race on in your quest to save your brother. A BILLION POSSIBLE VEHICLES Customise the shape and colour of your car, with over a billion possible combinations you're sure to find something you like! You can also upgrade the performance of your vehicle to keep up with your rivals. ONLINE & LOCAL MULTIPLAYER Play against racers from around the world in online cross-platform multiplayer on our dedicated server or play with up to 4 players at once in local multiplayer. LEADERBOARDS Compete for the glory of having the best time in the world on a track. Use practice mode to race your ghost and beat your personal best.