Gravity Escape
Congrats on your magical gravity gun! Escape the planet now! + Change gravity, pull objects, teleport, and swap positions! This magical gravity gun is so much fun. + Enjoy diverse level designs. There’s more than one way to clear each level—unleash your imagination! + Use the gravity gun and various mechanisms to defeat all kinds of bosses. Your spaceship was forced to crash-land on an unknown planet after an unidentified attack. During your exploration, you discovered a magical gravity gun. Now, it's time to escape this strange planet!