Delivery Driver Massacre
Step into a first-person horror experience inspired by classic 80s slashers. A routine job becomes a night of terror as you explore an eerie suburban home hiding sinister secrets. Solve puzzles, find tools to escape, and outsmart a ruthless killer who’s always one step behind you. Grimy VHS visuals, haunting ambience, and shocking moments bring old-school horror to life in a new way.