Cattle Country
ABOUT THE GAME: Cattle Country straddles the saddle of cozy wholesome gaming and action-adventure. Serving up hours of the slice-of-life you’d expect on the frontier – including mining, fishing, crafting, and farming – along with deep-rooted Wild West Quests delivering stories of romance, cattle drives, bandits, and robberies. GAME FEATURES: Ranchin' and Handcraftin’ Making your home on the range is a modern departure. From sunup to sundown, you'll be rollin' up your sleeves and gettin' your hands dirty working the land and raising your cattle. Building and crafting as you go to make your own little slice of heaven under the blues skies of Cattle Country. Swappin' stories and settlin' in with your neighbours Get to know the townsfolk, hear their stories, help them out. The people here are a hardy bunch- you’ve got be to survive here. But they have hearts as warm as a hearth in the wintertime if you make the effort to stoke the flames. Beware of Bandits Not everyone in Cattle Country is the warm and fuzzy type, so watch out for nefarious plots and shady characters. Protect your homestead and your community. Rodeos to Romance Making friends is a must in the Wilderness, relying on each other through the thick and the thin. But maybe you've got a yearnin' for more? With 18 romanceable characters, take a chance and grab love by the reigns. Buried Treasure Did yer hear? There's treasure in the mines, for those who are brave enough to look for it. From precious metals and minerals to bandit stashes. Grab your pickaxe and venture out into the thrill of prospecting. Trackin' game in the wild From bunnies to bovine, there's many a critter waiting in the woodlands for a keen adventurer. Hunting to eat or venturing out just to see all of nature’s wonders, it’s your call. This is just a taste of the adventures on offer, so throw down roots and work the land. Become part of a story that’s as old as these hills and a part of this small community of settlers. Welcome to Cattle Country!