Cats vs Dogs
Pick your side and leap into an epic battle of paws and claws. In Cats vs Dogs, you play as a fearless feline on a mission to collect as much milk as possible while racing through vibrant platforming worlds. Jump, dash, and climb across challenging stages filled with obstacles and dangerous dogs determined to chase you down. Collect milk bottles to unlock powerful power-ups and special abilities that help you run farther, reach new areas, and survive longer. From sunny backyards to city rooftops and mysterious forests, each world offers new scenery and challenges to master. Do you have the skill and reflexes to outsmart the dogs and become the ultimate milk-collecting champion? Features - Choose your cat and explore multiple unique worlds - Collect milk bottles to unlock special power-ups and abilities - Outsmart and dodge dangerous dogs across every stage - Fun, fast-paced platforming gameplay for all ages Are you ready to prove that cats always land on their feet?