Forza Horizon 3 Porsche Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customise including the 2016 Porsche 911 GT3 RS, 2017 Porsche Panamera Turbo, 2016 Porsche Cayman GT4, 1973 Porsche 911 Carrera RS, 1995 Porsche 911 GT2, 1960 Porsche 718 RS 60, and 1955 Porsche 550A Spyder. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 3 garage, with no additional in-game credit cost.