Wired Twin-Stick Bundle
Wired Productions proudly presents two instant indie classics. Super Dungeon Bros and Tiny Troopers Joint Ops. Experience Twin Stick action like never before! Tiny Troopers Joint Ops is an epic bite-sized arcade shooter, filled to the brim with action-packed mini maps of mayhem! Take control of your tiny troopers as you battle evil adversaries from around the world with a multitude of weapons. Recruit specialist mercenaries such as Medics, Machine Gunners and the Elite Delta Force to subdue enemy insurgents! With over 7 hours of gun toting explosive gameplay, Tiny Troopers is miniature warfare on a massive scale! Super Dungeon Bros is a rock-themed dungeon brawler where a band of mighty rock bros must navigate the fantasy realm of Rökheim and its hellish dungeons to seek out epic loot, fight hordes of evil undead and uncover the legends of long lost fabled Rock Stars!