Tony and Clyde
People sometimes ask me who Tony and Clyde are. And I tell them: They’re not simple thugs from the streets. But they’re not highly trained criminals or professional robbers, either. NO WAY! There’s more to them than just that. You see. Some like a bit of the good life: the big piles of money, the glamour of being reverenced in the streets. Others are addicted to the adrenaline rush of an ongoing heist, combined with the smell of recently burned gunpowder, followed by the sound of empty shells falling on the ground. While some simply enjoy watching the world burn, especially when they’re the ones with the empty can of gas in hand. But Tony and Clyde are different. Why? Well, because Tony and Clyde want the whole package!