Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
TENSE ESPIONAGE NARRATIVE Play as Sam Fisher, Third Echelon’s elite operative, in one of the best stealth-action games of all time and the 2005 Game of the Year. Embark on a high-stakes, globe-trotting mission: from covert operations aboard a cargo ship in the Pacific, to the infamous bathhouse in Tokyo. CUTTING-EDGE STEALTH MECHANICS The tradition of using high-tech gadgets and signature techniques to remain unseen continues, with a full range of fluid moves, brutal takedowns, and experimental weapons. COMPLETE IMMERSION Face intelligent enemies with personal attributes and reactive behaviors. NPCs are aware of their surroundings and remember past events. Powered by an advanced physics engine, the open-ended level design offers a wealth of interactive opportunities to outwit your foes. Please note: online features for this game are no longer supported. Multiplayer and co-op modes are no longer functional.