Them Bombs
A text message from Dr. TiNT leads you to a ticking bomb. Tic-toc! Tic-toc! Every second counts. Will you keep a cool head and manage to defuse the bomb? One of the players takes on the role of the Unlikely Hero, who finds a bomb and tries to defuse it. The other one becomes the Expert, who has access to the Bomb Defusal Manual – and can't look at the bomb. Together, your goal is to save as many lives as possible. Read, listen, and talk to disarm the bomb!