Slitterhead
Set in the densely cluttered streets of "Kowlong," filled with obscurity and chaos, this battle action-adventure game casts players as the "Hyoki," an entity devoid of memory and physical form. His only motive is to eradicate the monstrous beings known as "Slitterheads" crawling around the city, disguising themselves as humans. Roaming the vibrant neon-lit cityscape, players must seek out allies among humans known as "Rarities," infiltrate and track dangerous organizations, and engage in battles harnessing the power of blood. As the suspenseful drama unfolds, delve into the mystery behind Hyoki's existence and the appearance of the Slitterheads. Bodiless "Hyoki" Exposes the Demons Nesting in the Red Light District The entity called "Hyoki" finds himself wandering amidst the chaos of Kowlong, plagued by the enigmatic monsters known as "Slitterheads" which mimic humans. Though bereft of all memories, he holds one resolute intention: to eradicate every last Slitterhead. Infiltrating the city, he sets out on a mission to hunt down the Slitterheads masquerading within human society. Possession-based High Speed Action Devoid of physical form, Hyoki's ability allows him to possess and control human bodies at will, turning the people wandering the city into his pawns. With this power he can slip through barriers, assume the identity of specific individuals, and infiltrate dangerous areas and organizations. By rapidly switching hosts, he can also traverse the city at high speed. Thrilling Combat Using the Power of Blood While human bodies are fragile, Hyoki can burn their life force, turning blood into weapons to confront the ferocious Slitterheads. Even when critically wounded, he can continue fighting by switching hosts efficiently. By possessing "Rarities", specific humans who share high sync with Hyoki, he is able to unleash even more powerful attacks and activate various abilities. The cooperative relationship with these "Rarities" holds the key to uncovering the deepening mysteries in the city of Kowlong.