Park Beyond
In Park Beyond, you can create the park of your dreams without being held back by gravity! Take the role of a newly-hired visionary architect for a struggling company and create mind-twisting theme parks. You can create the rides you have always dreamed about but that couldn’t exist in real life. Team up with Phil, the enthusiastic park veteran, Izzy, the stern but friendly executive, and a host of other colorful and passionate characters, to build a successful and profitable park company. The accessible controls and a story-driven campaign mode will help you learn the ropes of park management and build increasingly crazy rides and modular coasters. Success depends on your creativity!