Outbreak: Cold Comfort Collection
Seven retro-inspired nightmarish stories about the end of humanity as the undead rise, dinosaurs roar, and ghouls screech. Can you survive these bloody and traumatic adventures? This collection includes seven full games: Outbreak The Fedora Files: What Lydia Knows, Railbreak, Dinobreak, Outbreak: Contagious Memories, Outbreak: Endless Nightmares, Outbreak: Epidemic, and Outbreak: Lost Hope. Outbreak RPG is accessible from inside What Lydia Knows.