MouseCraft
MouseCraft is an A to B puzzle game where players help Schrödinger, the crazy cat scientist, in completing his mysterious, mice-powered invention. Pile up Tetromino bricks to create a safe path for as many mice as possible, gather collectibles, fight enemies, use different types of blocks, blow up things and avoid environmental hazards in 80 handcrafted levels! Key Game Features: - Experience a remix of two classic gameplay mechanics: Pile up Tetromino bricks to create a safe path for as many mice as possible. - Discover an epic tale of a crazy cat scientist who is striving to unlock the potential of a mysterious, mice-powered machine. - Defeat obstacles, overcome gaps and gather collectibles by using different types of blocks, be them explosive, crumbling or even jelly ones. - Prove your stacking skills in your own style- freeze the game by using the Active Pause feature or increase the speed any time you want.