Hunter Shooting Camp
Train you shooting and hunting skills in this ultimate shooter game. Hunt in Forest or train in the numerous skills levels, challenge AI opponents in Shooting Battles. - Three game modes. Bullets, Hunting, Battle. - Multiple game goals. Round Target, Fruit, Bowl, Iron Ball, Ballons... - Different ways of moving. Curves, straight lines, etc. - Including Booster Shop (no extra cost required, you play to win!), Arsenal - Multiple Guns - Includes near 150 Game Levels Let's go hunting!