Heroes & Villains Bundle
The real adventure begins where heroes are born, and they are born every day. Take your fate into your own hands, take part in a daring pirate adventure, fight against vicious thugs and learn the power of true love! Remember, however, that on every heroic path to glory there are villains who spare no means to vent their greed, so be well prepared and start by saving these three worlds: - Persian Nights 2: The Moonlight Veil - Family Mysteries: Poisonous Promises - Uncharted Tides: Port Royal Experience orient adventure in the magic academy, dive into the world of crime and glamour and find a legendary pirate ship!