Frobbutt 3D Bundle
This package contains three versions of Frobbutt 3D and a bonus game: - Frobbutt 3D (Xbox One) - Frobbutt 3D (Windows) - Frobbutt 3D (Xbox Series) - Treetop Trials (Xbox One) * Bonus Game The Xbox One version can also be played on your Xbox Series S or X. About Frobbutt 3D: Frobbut 3D is a 3D platformer about a goofy frog finally departing from his home to explore the land! Run, jump, flip and bounce across 5 big open levels searching every nook and cranny for valuable gems! Be creative with your movement abilities to reach the highest mountains and traverse the most dangerous paths to collect every treasure you can find. There's no time pressure to complete each level, so explore to your heart's content in search of every diamond and secret star! Can you collect everything? - Lite collectathon platformer designed to be fun for all ages and skill levels - Unique controls using only two action buttons: run and jump - Amazing visuals mixing low poly 3D graphics and modern shading - Cozy soundtrack for the right mood - Try to collect everything in each level for the most fulfilling experience with the game About Treetop Trials: Treetop Trials is a 2D hand-drawn platformer where you can walk on walls and ceilings using your gravity boots! Your mission is to fix the treetop security systems to protect everyone from the gnomes's magical mischief. Play through 40 colorful mind-twisting levels inside the trees in a forest. You'll need spacial awareness and platforming skills to overcome the ever-increasing challenges each level presents!