Farm Builder
Farm Builder is strategy puzzle board game in which you have to construct farms, roads and surround windmills and water-towers in order to score points. The game is online multiplayer and in each room can play between 2 and 5 people together. The winner is the player who manages to score the most points. To make points you have to own a completed farm, road, windmill or water tower. This is done by placing farmers and tractors (pieces) which indicate that you own the property. The game has three different game play types: 1) Online multiplayer - you play versus real people from all around the world. 2) Solo Play VS Robots - you can play versus computer robots offline. 3) Local play mode - you can play versus friends on the same console without having need of internet. Good luck!