Dreamland Farm
Your grandma has taught you everything about farming and foraging – from taking care of crops to knowing which berries and mushrooms are edible. Your time has come to become her successor! A NEW START You came from the big city to take over your grandma’s farm – a pretty brave move for a city dweller! It’s a good thing that this place has everything you need. With a few decent tools in your pocket, you can start making it your own. Plant crops, take care of cute animals, and don’t forget to explore this vast green expanse. Make sure to take good care of yourself, during all this as your energy has its limits! YOU ARE NOT ALONE There is a small and peaceful town near the farm where you will find many hardworking people – like the local cook, smith, and the mayor. Getting to know them and helping them will expand your dreamland world bit by bit. Not to mention they will help you with upgrading your tools via blueprints… for a favor or two. Are you ready to uncover the secrets of Dreamland Farm and fall in love with it, just like your grandma did?