Dead Man´s Diary
You're on your own in a world full of danger! You can drink only if you discover water, survive the night only if you have a safe place to sleep - eat only what you have found or hunted. Explore a destroyed world and experience a dark story. Dead Man's Diary is a unique blend of elements from several genres. The gameplay adopts typical survival game mechanics such as crafting items or exploring a hostile world along with the need to find places to sleep or food. And enriches it with a gripping story and realistic puzzles.