Darksiders II Deathinitive Edition
Become the terrifying force which everything fears but nothing can escape. Awakened by the End of Days, Death, the most feared of the legendary Four Horsemen embarks on a quest to redeem his brother's name. Along the way, the Horseman discovers that an ancient grudge may threaten all of Creation. Death lives! Deathinitive Edition Features: - Darksiders 2 with all DLC included and integrated into the game which offers a total playtime of more than 30 hours - Reworked and tuned game balancing and loot distribution - Improved Graphic Render Engine for higher visual quality especially in terms of lighting and shadows - Improved and reworked level, character and environment graphics - Running in native 1080p resolution Includes the DLC: - Maker Armor Set - The Abyssal Forge - The Demon Lord Belial - Death Rides - Angel of Death - Deadly Despair - Shadow of Death - Mortis Pack - Rusanov's Axe - Van Der Schmash Hammer - Fletcher's Crow Hammer - Mace Maximus - Argul's Tomb Stunning Visuals: Experience this feature and content rich action adventure in beautiful 4K. Enhanced by the use of ray tracing and delivering vastly improved lighting and shadows. Fast Loading: Darksiders II Deathinitive Edition takes advantage of fast loading, using ultra-high speed SSD. Play Death: Become the most feared of the legendary Four Horsemen, able to destroy entire worlds and battle forces beyond Heaven and Hell. Epic Universe: Unlike anything the player has seen before, delivered in the unique style of Joe Mad. Player Choice & Customization: Customize your experience with varied armor sets, weapons, and Skill Trees allowing players to create their own Death. Replay-ability: Explore a vast open world, complete dozens of side quests and customize your Death with a full leveling system, Skill Trees and endless equipment combinations. Traversal: Death is a nimble and agile character capable of incredible acrobatic feats allowing the player to explore the world like never before.