Carrion
CARRION bir tersine korku oyunu. Kökeni bilinmeyen biçimsiz bir yaratık olarak, seni kilit altında tutanların peşine düşüyor, onları tek tek ele geçirip yok ediyor ve tüm tesiste terör estiriyorsun. Hapis tutulduğun bu yeri yerle bir ettikçe daha da büyüyüp güçleniyor, gelişiyor ve intikam yolunda daha da müthiş yetenekler kazanıyorsun.