Zombie Army 4: Mission 1 - Terror Lab
The Führer has been defeated, but THE DEAD STILL RISE. Infiltrate a mysterious laboratory, tear your way through zombified researchers and solve the mystery of the zombie scourge! Terror Lab is the first mission in Hell Cult, a new hair-raising three-part Zombie Army 4: Dead War campaign! Explore a brand-new location in this terrifying mission in co-op or single player, complete with new collectables! The Führer may be gone, but the Dead War rages on!