WWE 2K25 Fearless Pack
Are you ready to take control of some of the boldest, most fearless figures to ever step in the ring? Full of game-changers and legends in the making, the Fearless Pack is sure to make waves in WWE 2K25. Zero Miedo! The Fearless Pack includes the Superstars below and their MyFACTION cards: New Jack Jordynne Grace Penta Bull Nakano Prime Bottle (ft. KSI) The Fearless Pack is included as part of the Season Pass, Ringside Pass, and as part of WWE 2K25 Deadman and The Bloodline Editions.