Wizordum
The Ancient Seal of Terrabruma has shattered, unleashing the forces of Chaos once more. As one of the last Mages of Wizordum sanctuary, you must embark on a quest to find the source of this corruption and push the Chaos back before they consume the kingdom in a speedrun-friendly fantasy FPS tearing a page from the spellbooks of ‘90s fantasy FPS classics like Hexen and Heretic. Wizordum is a retro FPS that puts you in the role of a Mage on a quest to track down the source of Chaos. With a wide arsenal of spells and magic items, battle your way through the world of Terrabruma in this unique blend of classic 90s shooters and modern gaming elements.