Without a Dawn
Without a Dawn is a dark, psychological, and philosophical visual horror novel featuring hauntingly beautiful pseudo-ASCII art. She seeks refuge from her constant, restless thoughts in a remote cabin. There are no distractions in the profound silence and isolation, but the eerie sound of the cold wind weaving through the trees keeps her awake. In the dark stillness of the night, the silence has begun to take on physical form. Without a Dawn masterfully immerses the player in introspection, intertwining psychological and philosophical elements to create a narrative that blurs the line between reality and fiction.