Where Winds Meet- Elite Battle Pass
In Where Winds Meet, purchase this item to unlock the Battle Pass Exclusive Appearance Reward. During the Battle Pass period, you can enjoy the following benefits: carriable amount of Medicine+2, Equipment Bag capacity+12, and required Aspiration values for all equipment -10.