West Escape
West Escape throws you into a chaotic frontier where the law is on your tail and alien invaders are wreaking havoc. As a fugitive desperate to reunite with your lost love, you'll need to collect scrap, upgrade your gear, and face off against relentless extraterrestrial threats. Fast-paced combat keeps you on your toes—dodge deadly attacks and strike back with revolvers, shotguns, and more. Every battle and upgrade brings you one step closer to freedom and the ultimate showdown in this explosive mix of Wild West grit and sci-fi action. Features: - High-Energy Combat: Dodge enemy attacks and blast aliens with powerful weapons like revolvers and shotguns. - Gear Upgrades: Collect scrap and loot to upgrade weapons and gear, boosting stats like speed and damage. - Explosive Expeditions: Venture into dangerous areas to uncover new gear, resources, and challenges. - Wild West Meets Sci-Fi: Experience a unique fusion of classic Western adventure and alien invasion chaos. - Fast-Paced Progression: Keep moving forward with nonstop action, upgrades, and intense encounters. Saddle up, lock and load—freedom and love are waiting on the other side of this alien-infested frontier!