Wedding Day Massacre
Love is a battlefield at Mad Moxxi’s request in the Wedding Day Massacre. Help bring two star-crossed lovers together in the hopes of unifying the rival Zaford and Hodunk clans, and find yourself running into some luck (not to mention new heads and skins) along the way in this new Headhunter add-on.