Warhammer: Vermintide 2 - Templar Herald
The Templar Herald collection contains two premium cosmetics for Markus Kruber: the Griffon Crown hat and Knight Griffon skin. The cosmetics can be used on Markus Kruber’s Foot Knight career. About the cosmetics: Griffon Crown - Hat Treasured helm belonging to a long-dead member of the Order of the Knights Griffon. Knight Griffon - Skin Armour hailing from the Imperial Knights Griffon, a templar order founded from a valiant sect of the Knights Panther.