Voyeur Pack IV
This free pack will help keep your co-op game rolling if your partner has downloaded additional DLC content. This free pack does not allow you to have access to use any DLC content, but allows for full compatibility in a co-operative game. Also, as a thank you for your support of Saints Row IV, please accept this outfit pack which is included for free.