Van Helsing II: Ink Hunt
The civil war is barely over in Borgovia and Van Helsing has a new problem to solve. When a strange ethereal gate opens in his secret underground maze, he must enter the realms beyond the veil of the world to find out what is happening and hunt down those who are responsible for this new threat... The Ink Hunt DLC contains four unique maps with a strong central storyline. Important note: You need to complete the Van Helsing II campaign with a Veteran character in order to be able to play this DLC.