Valtra T-Series COW
Expend your Farming Simulator 17 experience with the Valtra T-Series Cow Edition DLC giving you access to this unique tractor. Once downloaded, the additional contents will be available in the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game currency to buy them.