TRON RUN/r (Deluxe Bundle)
The TRON RUN/r Digital Deluxe Edition includes the full base game plus all planned add-on content. Order now to receive 18 additional levels, 8 additional STREAM track elements (STREAM combination multiplier), 6 light cycles and 3 suits for the core game, an award of in-game currency, plus the massive OUTLANDS Pack featuring an alternate game theme, 16 additional levels and 20 new STREAM track elements. Pack your loadouts with dozens of combinations of cycles, suits and powerups, then challenge your friends to the endless STREAM program – how long can you survive? The one who outlasts all tops the leaderboard! New music from EDM godfather Giorgio Moroder and Raney Shockne, and remixes by Autechre, Bibio, patten, Joywave and others power you through this dazzling TRON universe. Just when you think you’ve mastered it all, you’ll discover there’s more here than meets the eye . . .