Trifox
Trifox is a colourful and cartoonish action-adventure featuring a phenomenal fox with a multitude of talents! Choose from a trio of classes – Warrior, Mage, Engineer – or mix-and-match abilities to create a tailor-made hero! After his home is attacked and his TV remote stolen, Trifox sets out in pursuit of the mysterious looters in an action-packed adventure. Use magic, might, and marvelous gadgets to outfox foes across four danger-filled worlds as you fight your way to a final showdown at Villain HQ!